Toimitusehdot

Tilatessasi piilolinssit Piilaritnetistä-osoitteesta noudatamme seuraavia ehtoja:

Yleistä

Toimitusaika

Posti kuljettaa kaikki toimittamamme piilolinssit ja oheistuotteet. Mikäli tilaus tapahtuu ennen klo 15:30 ja tilaamasi piilolinssit löytyvät varastostamme, tapahtuu lähetys saman päivän aikana. Toimitus on normaalitapauksissa (kirje) perillä seuraavan arkipäivän aikana. Kello 16:30 jälkeen vastaanotetut tilaukset postitetaan seuraavan päivän aikana. Piilarinet ei vastaa mahdollisista postin toiminnasta aiheutuneista viivästyksistä. Toimitusaika vaihtelee riippuen siitä, löytyykö tilaamasi piilolinssi varastostamme vai ei. Varastoomme kuulumattomien tuotteiden (esim. harvinaisemmilla ominaisuuksilla varustetut piilolinssit) kohdalla toimitusaika vaihtelee 5-14 vuorokauden välillä.

Toimitus suoraan kotiin

Pyrimme toimittamaan piilolinssit suoraan asiakkaan kotiin. Valtaosassa tapauksissa tämä onkin mahdollista. Jos käyttämässäsi tilausosoitteessa on normaalia ahtaampi postiluukku (asut esim. taloyhtiössä, jonka postiluukkujen korkeus on pienempi kuin 3 cm.) voit tilauksesi yhteydessä käyttää “ohut pakkaus” -vaihtoehtoa, jolloin paketoimme tilaamasi piilolinssit uudestaan ohueen erikoispakkaukseen, joka lähetetään suoraan haluamaasi osoitteeseen. Postiluukkujen ja -laatikkojen koko ja muoto vaihtelevat kuitenkin tapauskohtaisesti, joten emme voi taata sitä, että linssit mahtuvat kaikkiin malleihin. Uudelleenpaketointi ei ole mahdollista, mikäli tilaat piilolinssinesteitä tai jos piilolinssit eivät kokonsa puolesta mahdu ohueen erikoispakkaukseen.

Toimitus postiin

Mikäli tilaamasi piilolinssit tai nesteet eivät mahdu suoraan postilaatikkoosi/postiluukkuusi (esim. linssinesteet, jotka eivät mahdu ohueen pakkaukseen), on tilauksesi noudettavissa lähimmästä postikonttorista tai postin edustajalta. Piilolinssien noutopaikka käy ilmi saapumisilmoituksesta.

Postin pakettiautomaatti(smartpost)

Voit tilata tuotteesi myös valitsemaasi postin pakettiautomaattiin. Saat tekstiviestin paketin saapuessa. Lataa postin mobiilisovellus puhelimeesi sovelluskaupasta. Toimitusaika 2-5 arkipäivää.

Riskit toimituksessa

Piilarinet korvaa toimituksen aikana rikkoutuneet tai kadonneet tuotteet. Asiakas vastaa itse palautuksen yhteydessä kadonneista tai rikkoutuneista tuotteista.

Hinnat

Kaikki hintamme sisältävät arvonlisäveron. 3,90 euron rahtimaksua lukuunottamatta hintoihimme ei tule mitään ylimääräisiä lisiä tai kustannuksia.

Maksaminen

Kortilla

Maksaminen piilaritnetistä onnistuu joko VISA-, Mastercard- kortilla turvallisen checkout -järjestelmän avulla. Valittuasi haluamasi linssit ja halutessasi maksaa valitset käytössäsi olevan kortin, syötät kortin numeron, voimassaoloajan sekä turvakoodin. Käytämme markkinoiden johtavaa turvasertifikaattia taataksemme sinulle turvallisen asioinnin liikkeessämme. Kaikki tieto lähetetään SSL-salattuna ja kryptattuna, jonka ansiosta kukaan ulkopuolinen ei pääse käsiksi tietoihisi. Lisäksi käytössä on Visan 3D Secure -turvastandandardi. Piilari.fi:llä ei ole mahdollisuutta päästä käsiksi pankki- tai korttitietoihisi.

Lasku

Klarna Laskulla maksaessasi asiointisi on turvallista ja helppoa. Sinun ei tarvitse koskaan ilmoittaa maksukorttisi tietoja ja saat tilaamasi tuotteet aina ennen kuin sinun tarvitsee maksaa niitä.

Saat tilaamasi tuotteet aina ennen kuin maksat niitä Maksuaika aina 14 vuorokautta Sinun ei tarvitse koskaan ilmoittaa maksukorttisi tietoja Kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus* Lataa alkuperäinen laskusi osoitteessa klarna.fi Mahdollisuus maksaa lasku myös erissä

Maksun myöhästyessä laskun loppusummaan lisätään muistutusmaksu 5,00 € ja viivästyskorko 11.50 %. Klarna tarkistaa ostohetkellä tilaajan luottokelpoisuuden, mikä joissain tapauksissa voi tarkoittaa myös luottotietojen tarkistamista.

Osamaksu

Klarna Tili -maksutapa on suunniteltu niihin tilanteisiin, kun haluat itse päättää, millaisissa kuukausierissä lyhennät tilauksesi loppusummaa. Klarna Tili on myös paljon enemmän. Saat tilaamasi tuotteet ennen kuin sinun tarvitsee maksaa niitä ja kaikki Klarna Tilillä maksetut ostokset yhdistetään yhdelle kuukausilaskulle. Myös eri verkkokaupoissa Klarna Tilillä maksetut tilaukset yhdistyvät automaattisesti samalle kuukausilaskulle.

Saat tilaamasi tuotteet aina ennen kuin sinun tarvitsee maksaa niitä Kuukausierä 9 € tai vähintään 1/24 kokonaissummasta Sinun ei tarvitse luovuttaa maksukorttisi tietoja Osta nyt, maksa seuraavan kuukauden lopussa Voit aina halutessasi maksaa jäljellä olevan velan myös kerralla Kaikki ostoksesi yhdistyvät samalle tilille ja samalle kuukausilaskulle Tilinhoitomaksu 3,95 € / kk tilausmäärästä riippumatta.

Mahdolliset muutokset

Varaamme oikeudet mahdollisiin hinnanmuutoksiin, painovirheisiin, virheissä tuotekuvissa ja/tai virheelliseen tietoon johtuen teknisestä tai inhimillisestä virheestä. Pidätämme oikeuden muuttaa hintoja ja ostoehtoja.

Palautukset

Ostaessasi tuotteet piilari.fi verkkokaupasta sinulla on täysi palautusoikeus 14 päivän ajan siitä, kun olet vastaanottanut linssit tai noutanut ne postista. Toimitus tulee palauttaa rikkomattomassa alkuperäispakkauksessa ja sen tulee olla alkuperäisessä kunnossa, ts. ehjä ja vaurioitumaton. Mikäli toimituksessa on käytetty erityispakkauksia, tulee myös näiden olla ehjiä. Palautuksissa asiakas vastaa itse toimituskuluista.

Palautetun tavaran takaisinmaksu

Hyväksytty palautus maksetaan takaisin 10 arkipäivän sisällä. Mahdollinen palautus maksetaan asiakkaan ilmoittamalle tilille. Korttiostoksissa veloitettu summa palautetaan tilinomistajalle.

Reklamaatiot

Piilari.fi verkkokauppa korvaa kaikki tuotteet, joissa todetaan valmistusvirhe. Pakkaa viallinen piilolinssi (vialliset linssit) nestettä sisältävään koteloon ja ota yhteyttä puhelinpalveluumme 050 3559922 tai sähköpostilla info@piilari.fi (only English or Finnish/Svenska). Ja liitä mukaan lyhyt kuvaus ongelmasta, nimesi ja tilausnumero. Piilari.fi verkkokauppa lähettää viallisen piilolinssin takaisin valmistajalle lopullista arviota varten.

Tietosuoja & turvallisuus

Noudatamme tietosuojalakia. Asiakkaan suostumuksesta tallennamme ja säilytämme hänen tietonsa järjestelmässämme. Tiedot tallennetaan ainoastaan asiakassuhteen ylläpitoa sekä piilari.fi verkkokaupan ja asiakkaan välistä kommunikointia varten. Tilauksen yhteydessä asiakas luovuttaa henkilötietonsa – nimi, osoite, henkilötunnus, sähköpostiosoite ja salasana (vapaavalintainen) – piilari.fi. Mikäli asiakastiedoissa on virhe, ne ovat puutteelliset tai niihin sisältyy asiakkaan mielestä epäolennaista tietoa, voi asiakas pyytää korjaamaan tai poistamaan häntä koskevat tiedot.

Petosyritykset

Kaikki petosyritykset ilmoitetaan poliisille.

Voimassaoleva resepti optikolta/lääkäriltä

Tilatessasi piilolinssit edellytämme kaikilta asiakkailtamme voimassaolevan ja asianmukaisen reseptin joko valtuutetulta lääkäriltä tai optikolta. Luotamme siihen, että asiakas itse tilaa hänelle määrätyt linssit. Asiakkaan tulee todistaa tämä rastittamalla kohta “kyllä, minulle on määrätty yllä olevat tuotteet valtuutetun optikon/lääkärin toimesta”.

Reseptin tulee olla alle 12 kuukautta vanha.

Sopimattomien piilolinssien käyttö voi vahingoittaa silmiäsi, jonka takia on tärkeää, että sinulla on käytössäsi oikeankaltaiset ja sopivat piilolinssit. Tämän vuoksi sinun tulee tarkastuttaa näkösi vähintään kerran vuodessa lääkärillä/optikolla, joka määrää juuri sinun silmillesi sopivat piilolinssit.

Ikäraja

Pystyäksesi tilaamaan piilari.fi verkkokaupasta tulee sinun olla väh. 16 vuotta. Alle 16-vuotiaan tilaus tapahtuu ainoastaan vanhempien (tai huoltajan) suostumuksella. Tilaus tapahtuu tällöin vanhemman nimissä ja alaikäisen reseptillä.

Force Majeure

Piilari.fi ei vastaa viivästyksistä (sisältäen toimitus- ja takuuasiat), jotka johtuvat yrityksen kontrollin ulkopuolella olevista tekijöistä. Esimerkkejä force majeure -syistä ovat mm. työnseisaukset, lakot, sähkökatkot, internet- ja serveriongelmat, viranomaistoimenpiteet, sota yms.
Rekisteriseloste (Henkilötietolaki (523/1999) 10 §

Rekisteriseloste

1. Rekisterinpitäjä

Piilarinet Oy

Piilari.fi
Hämeentie 33
FIN-20540 Turku

Y-tunnus: 2267578-9

Puh: 050 3559922
S-posti: info@piilari.fi

2. Yhteyshenkilö rekisteriä koskevissa asioissa

Erkka Orne
Piilarinet Oy
Hämeentie 33
FIN-20540 Turku
Puh: 010 5742570
S-posti: info@piilari.fi

3. Rekisterin nimi

Piilari.fi asiakasrekisteri

4. Tietokannan tarkoitus

Asiakastietokannan tietoja käytetään piilarinetin omia asiakkaita kohti olevien velvoitteiden täyttämiseksi. Tähän sisältyy muun muassa yhteydenpitoa koskien tilauksia, toimituksia ja muuta informaatiota, jota pidetään tärkeänä asiakkaalle ja markkinointitarkoituksiin.

5. Tietokannan sisältö

Nimi Osoite Puhelinnumero Sähköpostiosoite Tilaushistoria

6. Miten tiedot kerätään

Ostoksentekohetkellä asiakkaalta kerätään tietoja ja nämä tallennetaan Piilarinet Oy:n asiakastietokantaan. Ostoksen suorittaa asiakas itse osoitteessa www.piilari.fi, tai vaihtoehtoisesti puhelimitse Piilari.fi:n asiakaspalveluun kuuluvan henkilön avustuksella..

7. Tietojen säännönmukaiset luovutukset

Tietoja ei luovuteta.

8. Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle

Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.

9. Miten tietokanta on suojattu

Piilari.fi verkkokaupan palvelimet sijaitsevat Suomessa ja ovat hyvin suojattuja tunkeutumista vastaan. Vain Piilari.fi:n työntekijöillä on pääsy asiakastietokantaan.